حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ سکوت رسانه استقلال درباره تداوم حضور نکونام| ادامه بلاتکلیفی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی!
سرخط خبرها

هرازی‌ها جشن " گودبای پارتی " سیرجانی‌ها را خراب کردند!|کامبک استثنایی تیم والیبال شهرداری ارومیه

  • کد خبر: ۹۰۴۳۶
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
هرازی‌ها جشن
هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در اولین بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تیم سپاهان توانست در یک بازی برتر و جذاب بر سایپا غلبه کند و با کسب یازدهمین برد پیاپی قهرمان زودهنگام نیم فصل شود.
فولاد سیرجان هم در هفته یازدهم، ششمین شکست این فصل خود را تجربه کرد. تیمی که بعد از ۴ شکست و با غلبه بر شهداب به نظر می‌رسید از بحران خارج شده باشد، اما اینگونه نشد و فولادی‌ها با تحمل دو باخت دیگر، عملا قبل از تعطیلی لیگ به نیمه دوم جدول سقوط کردند. در بازی امروز نیز در حالی که سیرجانی ها، بدنبال بدرقه با پیروزی به سوی برزیل بودند، هرازی‌ها جشن " گودبای پارتی " آنان را در تهران خراب کردند تا مدافع عنوان قهرمانی، با خاطری ناخشنود راهی سرزمین قهوه شود.
این درست که فولاد سیرجان بیش از نیمی از بازیکنان فصل پیش خود را از دست داده و واقعیت اینکه توقع نتایج پارسال هم از این تیم نمی‌رود، ولی با جذب دو بازیکن خارجی در پست پاسور و قطر پاسور و سهند الله وردیان و مصطفی حیدری در پست‌های مدافع میانی و لیبرو و با حفظ جلوه، درخشان، صادقی، شهسواری و. کسی نیز انتظار این نتایج بد را از این تیم نداشت! تیمی که حالا همانند مسابقات باشگاه‌های آسیا با بازیکنان عاریه‌ای به دنبال نخستین حضورش در باشگاه‌های جهان است
در دیگر بازی جذاب هفته تیم شهرداری ارومیه در حالی که دو ست اول را به میزبانش شهرداری ورامین واگذار کرده بود توانست از گیم سوم به خود بیاید و با اختلاف امتیاز در ست‌های سوم تا پنجم برحریفش فائق آمد و رتبه خود را بالای جدول مستحکم‌تر کرد شهرداری ورامین نیز با همان چهار برد رتبه دهم خود را نیز از دست داد.
در دیگر دیدار‌ها نیز تیم‌های شهداب یزد، راه‌یاب ملل مریوان، هورسان رامسر و پیکان تهران مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نتایج کامل دیدار‌ها
سایپا تهران یک – فولاد مبارکه سپاهان ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)
فولاد سیرجان ایرانیان یک – لبنیات هراز آمل ۳ (۲۶ بر ۲۸، ۲۱ بر ۲۵، ۳۰ بر ۲۸ و ۱۴ بر ۲۵)
شهرداری ورامین ۲ – شهرداری ارومیه ۳ (۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴، ۲۱ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵. ۶ بر ۱۵)
شهداب یزد ۳ – آذرباتری ارومیه صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷)
راه‌یاب ملل مریوان ۳ – شهرداری گنبد یک (۲۲ بر ۲۵، ۳۲ بر ۳۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲)
هورسان رامسر ۳ – مس رفسنجان ۲ (۱۹ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲)
پیکان ۳ – پاس گرگان یک (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->